Dålig uppdatering

Förlåt för att jag inte uppdaterade något igår. Orkade bara inte. Jag har ju fått tanställning och det gör ju så ont :/ Jag har skavsår i munnen och är riktigt ömm i tänderna :P Haha men jag är ändå glad för det kommer bli bra och jag kommer få jätte fina tänder :)

Idag så hade vi vanlig Torsdag förutom att vi valde till friends. Jag visste att jag inte skulle bli men man kan inte låta bli att hoppas :) Haha, jag gick runnt och frågade villka alla röstade på, ingen röstade på mig. Snyft :/ Haha nerå xD Det är okej Matilda s och Mattias är bra som friends :) Det kanske var någon som röstade på mig som jag inte hann fråga men jag tror nog inte det xD

Sen så gick inte jag på ridskolan jag hade för ont i tänderna så jag var säker på att jag inte skulle kunna koncentrera mig. Aja nu ska jag gå och lägga mig. God natt sov sött! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0