Dimmigt

Konichiwa! Hur har eran dag varit? Min har varit som alla andra onsdagar

Idag när jag car på väg till bussen var det jätte dimmigt man såg ingenting. Jag tänkte ta kort men jag hade ju inte med mig kameran :/ Men det är forfarande dimmigt här. Det är jätte fint men det är synd att dimman inte fastnar på korten jag försöker ta.

På fredag ska jag på spökvandring i brunflo som 9C har fixat ihop ^_^ Med Theres och Frida Sen nästa dag kanske jag ska på en annan spökvandring som är på Boda borg fast spökvandringen heter Boda Boooo haha xD Längtar jätte mycket. Men mitt problem är att jag skrattar hela tiden när jag blir rädd. Jag skriker inte utan skrattar så tårarna rinner. Och det är ju lite taskigt mot dom som försöker skrämma en, men jag kan verkligen inte hålla mej för skratt!


Kommentarer
Postat av: ann marie

VA KUL DU SKA HA IHELGEN.

2009-10-22 @ 08:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0