Mycket mycket

Dom 2 senaste dagarna vart det välldigt mycket :) Först var jag ju på skolan i min utklädning haha. Alla stirrade O.o Men det var kul! :D Sen så åkte jag hem till Frida och Theres (ursäkta att jag tar om hela historien men det faller på plats i mitt huvud då! xD) Och vi hade jätte skojj ^^ Och Theres ska ju åka till London snart alldeles själv :o Och hade tagid vacinet (stavning!) mot svininfluensan, och vi följde med det var lite läskigt det var något välldigt stort hus med typ 25000 kvadrat meter. Tänk er.. Riktigt stort var det.

Spökvandringen efter det var jätte läskig! Jag skrek verkligen haha! Men skrattade nog mest ;) Och vi blev jagade av en motorsåg. Då förstår ni nog hur läskigt det var! XD Sen igår var jag ju på Boda boooooo
Det var också SUPER läskigt men medans alla gick och jagade zombierna så gjorde vi banor. Och så skulle vi öppna en bana så stog det typ en död tjej där med en arm, och jätte blodig och en sjukhus slang i näsan. Och det var becksvart och vi var ensam med henne i ett rum snacka om att vi skrek haha! XD Och sen kvällen efter det sov Annie hos mig och idag var hon hos mig så jag har inte haft så mycket tid till att skriva men nu gör jag det. Det här inlägget blev lite sent för att jag duschade mitt i inlägget haha xD


Lite bilder från i förr går kväll:


Haha okej vi var lite flum! XD
 (och blodig)



Theres och Frida i väntan på sprutan till Theres


Jag har inte så många bilder men jag orkar inte lägga upp dom. Haha visste ni? Jag har hållit på med det här inlägget i 2 timmar!
haha xD

God natt på er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0