Paus

Det kommer att vara fullt upp den här veckan, därför gör jag en kort paus :) ca en vecka.

 

Andledningen är att jag har nyss hyrt en häst ;) Idag har vi varit och hämtat den. Mammas jobbar kommpis ska till australien (O.o) och jag ska ha hennes häst medans så det kommer bli fullt upp. Den är ca 6 KM från där jag bor men det är ok :) Så jag får se hur det går och se när jag har mer tid för bloggen :D Därför pausar jag bloggen nu en vecka och sen är jag nästan säker på att jag är lungare på nästa söndag så jag kan bomba bloggen med inlägg nästa vecka haha xD Ha en rikigt bra vecka nu!


Kommentarer
Postat av: madeleine jonsson

oh vad kul!!!lycka till med häst jobbet då :-)

2009-10-11 @ 22:58:33
Postat av: ann marie

ojoj då får du mycket att göra ,men va kul....

2009-10-12 @ 14:24:50
Postat av: Julia

ÅÅH! Vaad kuuul! Lycka till då :D

2009-10-12 @ 16:27:21
URL: http://amazingjulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0