Snö! :D

Gomorron ;) Det första jag såg när jag öppnade ögonen i morse var ut genom mitt lilla fönster och att det var alldeles vitt ute! O.o Och det första jag tänkte var "omg OMG" haha xD snöö. Har det snöat hos er i natt? :) Jag är i alla fall jätte glad. Och tänk snart är det julafton också! :o Det första Tarzan min hund gjorde när han såg snön var att rulla sig i den haha :P

Igårkväll såg jag och mamma på Ghost. Den här filmen med Patrick någonting. Han som har dött. Ni vet nog vem jag menar ;) Jag tyckte den filmen var jätte bra. Ett tips till er som inte har sett den. ;)

Kommentarer
Postat av: Sascha

sv: nae inte än men snart :P

2009-10-04 @ 12:26:57
URL: http://saschaas.blogg.se/
Postat av: Julia N

Oj! Näe, här har det inte snöat. Eller det är inte vitt ute iaf. Men det kanske har smält bort ;)

2009-10-04 @ 13:47:05
URL: http://amazingjulls.blogg.se/
Postat av: ann marie

på lövsåsen snöar de alltid mest....men vi har också snö. hoppas att det har blivit bättre nu med de onda i munnen. kommer att bli jättebra ska duse.

2009-10-04 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0