Snööö!!! .__.

Ja inatt har det snöat som bara den! När jag vaknade var det så mycket snö så att ifall man inte haft en aning om vad det var för datum så hade man trott at det var december/januari xD Sen när jag kom till brunflo var det inte lika mycket snö men det var ändå ganska mycket. Men i slutet på dan var det som om det bara hade regnat riktigt blött i brunflo. Men här var det fortfarande en tjockt lager täcke av snö. Typ 5 cm.. Och det såg verkligen ut som vinter haha xD

Just nu spelar jag guitar hero på expert. men jag fick så ont i fingrarna så jag vilade ett tag och tänkte skriva på bloggen. Men då tog Jonte spelet från mig =/




Är vad jag kör just nu! ;)

(bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0