Blä & Mums

Haha Frida gjorde en egen Hiss o Diss lista och då tänkte jag också göra det Blä & Mums hehe xD

Blä!!

Stressiga dagar
När man är på skolan och har bara korta och stressiga raster är det inge kul. Idag när jag var på tyskan gick den klockan fel så jag höll på att missa bussen till stan -_-

När klockan går för fort
Alltid när man ska ha kul så går klockan fort som vanligt. kan det inte vara så att den går fort när man har tråkigt och sakta när man har kul?

Mums!

När det regnar
När det regnar på utegummpan är det mycket lättare att träna istellet för när det är kokhett. Det är som att duscha samtidigt med svallkande vatten. Jag älskar bara det!

Skolkattalog
Skolkattalog är alltid kul att ha. Tillexempel man kan alltid hitta vad någon heter och så. Det är bra :)


Kommentarer
Postat av: Leia

Okej, jag svarar på kommentarer nu. =)

Måndagen har väl varit okej.

Och din??

2009-09-28 @ 22:30:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0