Nya sneakers! :D

Idag var jag på skolan som vanligt xD. Men måndagar är så stressiga.. Först har vi NO.. Med Irene (stavning!) och det är ju sådär, men sen så slutar vi halv och ska vara vid eljusan (eljusspåret) 20 i o.o Och hon släpper inte iväg oss för ens alla e tyst och det tar ca 5 minuter. Då har vi 5 minuter på oss att lägga in böckerna i skåpet och byta om och springa ner till eljus suåret (1,5 KM) Och det hinner man ju knappast på, så man kommer typ 10-15 minuer för sent och då får man skäll -.- Sen när vi har haft färdigt jumpa har vi 20 minuter på oss att springa upp duscha och vara färdiga med böcker och så tills nästa lektion.. Suck och sen har vi bara pytte små raster också typ en halvtimmes matrast bara xD

Ja det har varit lite dålig uppdatering men förlåt jag har haft det fullt upp.. Är så stressad hela tiden.. Ett yoga pass skulle faktiskt passa in nu. När jag har tid haha xD Aja jag tänkte uppdatera efter lunchen idag på bibblan men då öppnade den inte för ens 1 och då har vi lektion så jag sprang ner där och lånade och lämmnade några böcker på 15 minuter så jag hann inte skriva något :( Sen så hoppar jag ju över svenskan för att jag ska hinna med bussen till stan för att gå på gymmet.. Haha jobbig dag.. Och sen efter det så gick jag och mamma på stan och köpte nya skor till mig (ÄNTLIGEN) All stars Converse tyg sneakers! :) Älskar dom redan




Så ser dom ut! :)<3

(bild från google)

Okej nu ska jag nog läsa lite bloggar! :) Hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: ann marie

oj vilken dag du har haft i dag. du måste vara jättetrött...ps... skorna var jättefina.(LÅNAT MADDES E POST.

2009-09-21 @ 19:46:17
Postat av: madeleine jonsson

ha ha.... tänk att det är lika än... så var det på min tid också. speciellt före o efter gympan..(stress!!!) missade bussen några gånger :-) speciellt när man skulle släpa på skidorna också.....

2009-09-22 @ 10:47:24
Postat av: Julia N

Ja, så är det. Stressigt när man har jumpa :D Men du vänjer dig snart xD



Superfina skor du hade köpt. Jag vill också ha nya skor :D

2009-09-22 @ 19:49:11
URL: http://amazingjulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0